A través d’acords de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana amb les universitats públiques, s’ha bastit una xarxa de càtedres en torn a diferents bretxes digitals que, com la nostra, la de la Universitat Jaume I, posen l’accent en l’estudi de diferents bretxes digitals existents a la nostra societat. A la Universitat de València estudien la perspectiva del gènere; a la Politècnica de València, la diversitat funcional; a la Universitat d’Alacant, la bretxa generacional, i finalment, a la Universitat Miguel Hernández d’Elx, se n’ocupen de les diferències en l’ús de les TIC.

Són enfocaments diferents però que comparteixen una mateixa preocupació pels efectes que aquestes bretxes tenen sobre la igualtat d’oportunitats i d’accés a la informació a la nostra societat. Les coneixes totes? Informa’t i ajuda’ns a reduir aquestes diferències: les seues conseqüències les paguem totes i tots.